Контакти

11200 Житомирська обл.
смт.Ємільчине
вул.Соборна 51
тел. (04149)21210

emrada1@ukr.net




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Центр надання адміністративних послуг

 

Адреса центру:

11201, Житомирська обл., Ємільчинський р-н., смт Ємільчине, вул. Соборна, 18 (адмінбудівля Ємільчинської районної ради)

Адреса для листування:

11201, Житомирська обл., Ємільчинський р-н., смт Ємільчине, вул. Соборна, 18


Контактний телефон: (04149) 2-13-66


Веб-сайт: emrada.in.ua

 

 Електронна пошта: emcnapotg@ukr.net  

Начальник центру:

Бацюн Наталія Анатоліївна, тел. (04149) 2-13-66

 

Адміністратори центру:

 

Сокірко Олена Петрівна, тел. (04149) 2-13-66

Ширма Галина Миколаївна, тел. (04149) 2-13-66

       

Центр розміщений в центральній частині селища Ємільчине. 
        На прилеглій до Центру території передбачене місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб'єктів звернень.
        Вхід в адмінбудівлю районної ради, в якому розташований Центр облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями. 

 

 

Режим  роботи центру надання адміністративних послуг:
понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.
вівторок 8.00 до 20.00  год.
без перерви на обід
вихідні дні – субота, неділя та святкові дні

 

Час прийому та видачі документів:
понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 9.00 до 16.00 год.
вівторок 12.00 до 19.00  год.
без перерви на обід
вихідні дні – субота, неділя та святкові дні

 

Час опрацювання документів:
понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 8.00 до 9.00 год. та з 16.00 до 17.00 год.
вівторок з 8.00 до 12.00  год. та з 19.00 до 20.00 год.
  

 

    Центр надання адміністративних послуг – структурний підрозділ виконавчого комітету    Ємільчинської селищної ради, утворений з метою забезпечення надання адміністративних    послуг при Ємільчинській селищній раді.                                        .                                                                                                 


Основні принципи роботи:
- орієнтація на суб'єкта звернення;
- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
- запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
- забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду       звернень;
- оперативність у вирішенні питань;
- забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

Основними завданнями центру є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

 

 

 

Нормативно-правові документи

 

1. Рішення вісімнадцятої сесії Ємільчинської селищної ради від 11.10.2019 року  №1182 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради та затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг  Ємільчинської селищної ради»

 

2. Рішення дев’ятнадцятої сесії Ємільчинської селищної ради від 22.11.2019 року          №1303 «Про графік роботи Центру надання адміністративних послуг»

 

3. Рішення двадцять третьої сесії Ємільчинської селищної ради від 20.05.2020 року          №1695 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради»

 

4. Рішення двадцятої сесії Ємільчинської селищної ради від 20.12.2019 року № 1391 «Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради Житомирської області»

 

5. Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 року № 5203-VI

 

6. Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року № 1952-ІV

 

7. Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 року № 755-ІV

 

8. Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від    06.09.2005 року № 2806-IV

 

9. Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру» від 19.05.2011 року №3392-VІ

 

10. Закон України «Про громадські об’єднання» від 22.03.2012 року № 4572-VI

 

11. Постанова Кабінету Міністрів України від 03.01.2013 року № 13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг»

 

12. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»

 

13. Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 588 «Про  затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»

 

14. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 року № 526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»

 

15. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 р. № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»

16. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»