Контакти

11200 Житомирська обл.
смт.Ємільчине
вул.Соборна 51
тел. (04149)21210

04347605@mail.gov.ua




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Центр надання адміністративних послуг

 

Адреса центру:

11201, Житомирська обл., смт Ємільчине, вул. Соборна, 18А (адмінбудівля Ємільчинської селищної ради)

Адреса для листування:

11201, Житомирська обл., смт Ємільчине, вул. Соборна, 51


Контактний телефон: (04149) 2-13-66


Веб-сайт: emrada.in.ua

 

 Електронна пошта: emcnapotg@ukr.net  

Начальник центру:

Бацюн Наталія Анатоліївна, тел. (04149) 2-13-66

 

Адміністратори центру:

 

Сокірко Олена Петрівна, тел. (04149) 2-13-66

Ширма Галина Миколаївна, тел. (04149) 2-13-66

Недаєва Світалана Василівна, тел. (04149) 2-13-66

 

Державні реєстратори :

 

Венгловська Вікторія Олегівна, тел. (04149) 2-13-66

Помінчук Ірина Олександрівна, тел. (04149) 2-13-66

       

Центр розміщений в центральній частині селища Ємільчине. 
        На прилеглій до Центру території передбачене місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб'єктів звернень.
        Вхід в адмінбудівлю районної ради, в якому розташований Центр облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями. 

 

 

Режим  роботи центру надання адміністративних послуг:
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 8.00 до 17.00 год. без перерви на обід;
Вівторок - з 8.00 до 20.00 год. без перерви на обід;
Вихідні дні - субота, неділя та святкові дні.


 

Час прийому та видачі документів:
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 8.00 до 16.00 год. без перерви на обід;
Вівторок - з 8.00 до 19.00 год. без перерви на обід;
Вихідні дні - субота, неділя та святкові дні.


 

Час опрацювання документів:
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 16.00 до 17.00 год.
Вівторок - з 19.00 до 20.00год.


  

 

    Центр надання адміністративних послуг – структурний підрозділ виконавчого комітету    Ємільчинської селищної ради, утворений з метою забезпечення надання адміністративних    послуг при Ємільчинській селищній раді.                                        .                                                                                                 


Основні принципи роботи:
- орієнтація на суб'єкта звернення;
- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
- запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
- забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду       звернень;
- оперативність у вирішенні питань;
- забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.

Основними завданнями центру є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

 

 

 

 

 

 

 

Нормативно-правові документи

 

- Рішення вісімнадцятої сесії Ємільчинської селищної ради від 11.10.2019 року  №1182 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради та затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг  Ємільчинської селищної ради»

 

- Рішення третьої сесії Ємільчинської селищної ради від 26 січня  2021р.  №112 "Про  Положення про центр надання адміністративних послуг  Ємільчинської селищної ради"

 

- Рішення двадцять восьмої сесії Ємільчинської селищної ради від 16.10.2020 року          №1984 «Про графік роботи Центру надання адміністративних послуг»

 

- Рішення двадцять третьої сесії Ємільчинської селищної ради від 20.05.2020 року          №1695 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради»

 

- Рішення четвертої сесії Ємільчинської селищної ради від 12.02.2021 року № 205 «Про затвердження Регламенту  центру надання    адміністративних      послуг Ємільчинської селищної рад»

 

- Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 року № 5203-VI

 

- Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року № 1952-ІV

 

- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 року № 755-ІV

 

- Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від    06.09.2005 року № 2806-IV

 

- Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру» від 19.05.2011 року №3392-VІ

 

- Закон України «Про громадські об’єднання» від 22.03.2012 року № 4572-VI

 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 03.01.2013 року № 13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг»

 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»

 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 588 «Про  затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»

 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 року № 526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»

 

- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 р. № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»

- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»