Центр надання адміністративних послуг
Адреса центру:
11201, Житомирська обл., смт Ємільчине, вул. Соборна, 18А (адмінбудівля Ємільчинської селищної ради)
Адреса для листування:
11201, Житомирська обл., смт Ємільчине, вул. Соборна, 51
Контактний телефон: (04149) 2-13-66
Веб-сайт: emrada.in.ua
Електронна пошта: emcnapotg@ukr.net
Начальник центру:
Бацюн Наталія Анатоліївна, тел. (04149) 2-13-66
Адміністратори центру:
Сокірко Олена Петрівна, тел. (04149) 2-13-66
Ширма Галина Миколаївна, тел. (04149) 2-13-66
Недаєва Світалана Василівна, тел. (04149) 2-13-66
Державні реєстратори :
Венгловська Вікторія Олегівна, тел. (04149) 2-13-66
Помінчук Ірина Олександрівна, тел. (04149) 2-13-66
Центр розміщений в центральній частині селища Ємільчине.
На прилеглій до Центру території передбачене місце для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб'єктів звернень.
Вхід в адмінбудівлю районної ради, в якому розташований Центр облаштований пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Режим роботи центру надання адміністративних послуг:
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 8.00 до 17.00 год. без перерви на обід;
Вівторок - з 8.00 до 20.00 год. без перерви на обід;
Вихідні дні - субота, неділя та святкові дні.
Час прийому та видачі документів:
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 8.00 до 16.00 год. без перерви на обід;
Вівторок - з 8.00 до 19.00 год. без перерви на обід;
Вихідні дні - субота, неділя та святкові дні.
Час опрацювання документів:
Понеділок, середа, четвер, п’ятниця - з 16.00 до 17.00 год.
Вівторок - з 19.00 до 20.00год.
Центр надання адміністративних послуг – структурний підрозділ виконавчого комітету Ємільчинської селищної ради, утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг при Ємільчинській селищній раді. .
Основні принципи роботи:
- орієнтація на суб'єкта звернення;
- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
- запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
- забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
- оперативність у вирішенні питань;
- забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення.
Основними завданнями центру є:
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
Нормативно-правові документи
- Рішення першого пленарного засідання дев'ятої сесії Ємільчинської селищної ради від 03.12.2021 року №1499 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради»
- Рішення вісімнадцятої сесії Ємільчинської селищної ради від 11.10.2019 року №1182 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради та затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради»
- Рішення третьої сесії Ємільчинської селищної ради від 26 січня 2021р. №112 "Про Положення про центр надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної ради"
- Рішення двадцять восьмої сесії Ємільчинської селищної ради від 16.10.2020 року №1984 «Про графік роботи Центру надання адміністративних послуг»
- Рішення четвертої сесії Ємільчинської селищної ради від 12.02.2021 року № 205 «Про затвердження Регламенту центру надання адміністративних послуг Ємільчинської селищної рад»
- Закон України «Про адміністративні послуги» від 06.09.2012 року № 5203-VI
- Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року № 1952-ІV
- Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 року № 755-ІV
- Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 року № 2806-IV
- Закон України «Про перелік документів дозвільного характеру» від 19.05.2011 року №3392-VІ
- Закон України «Про громадські об’єднання» від 22.03.2012 року № 4572-VI
- Постанова Кабінету Міністрів України від 03.01.2013 року № 13 «Про затвердження Порядку ведення Єдиного державного порталу адміністративних послуг»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 року № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 року № 526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 р. № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення процесу перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»
- Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»